:D

Ja, då fick man reda på att ni läser detta och att jag är en psykolog <3
Vad skulle du kalla mig?
Tröstande galning? xD
Jag vet att jag skriver kort, men det är sån jag är. ^^
Ja.. Snart börjar skolan igen då... T_T Men det jag längtar lite till ändå, är att det kanske kommer vara "läger" igen. :D
Fast förra gången var inte bra... Sov knappt en blund och hade skitont i halsen! ;( Vägrade dricka te - har ni smakat på det? :|
- och gick på teckenspråket trots smärtan, men åkte hem efter det.
Jaa... Fellie, kör en sån där saga igen! Okej, "saga" och "saga"... men en sån berättelse i alla fall. :D Så himla rolig - och denna gången vet jag vem alla är. Eller... de flesta i alla fall, inte de som kommer i 6:an, men annars xD Får lära mig deras namn. :)
Moahhaaa xD Kort sådan igen, skyll dig själv som läser detta ;)
MVH Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0