TRÖJA 8D

Goddag goddag alla små nördar som jag! ^^

Imorgon börjar skolan tyvärr, och jag har ingen tova i håret nu. :) (iaf ingen stor...)
Ska kolla lite kläder - vad jag ska ha på mig imorgon. Inte för att det bli nån skillnad från alla andra dagar, menmen... XD
Här visar jag lite plagg jag har. Alla är likadana på ett ungefär, men ändå! :D

Låt mig presentera;
Tröjor

Suddig.. :/
Ledsen för att den är suddig :/ dåligt ljus..

Fyfan säger jag bara. xD
Köpt i Ullared för ... *Kollar lappen som fortfarande sitter på tröjan* 150 kr. :)


Andra tröjan :P

:D

Och mina vänner tjatar om att jag ska  ha syrrans, ehm.. lång T-shirt. Vad tycker ni?
So Long Suckers! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0