Culafabrik med tält ;)

Hejsan svejsan igen! ^^
Jag har inget direkt att göra, så jag bloggar. :) Kände lite dåligt samvete över att jag inte låter mina enstaka fans läsa min usla blogg. XD [Ego-attack o.o]
Jag är på bilddagboken today, och har haft en hemsk lägersovning som jag nu kallar det. ;)
Ni får fanemej nöja er med att jag skriver kort.
Som sagt;
Om ni inte gillar´t, stick.
^^
Jag är trött och är dålig i ändalykten. XD
*Jag är en dampunge* fick jag skrika då jag tog konka. :) Och så fick jag springa 5 varv runt fotbollsplanen. :P Kul, fast jag tror att jag bara sprang 4. ;o Men sådär vid 2-tiden på natten sprang killar omkring. T.ex. Olle ramlade över ett snöre vid vårt tält. XD Haha, var det ingen som märkte att jag tjuvkikade nästan hela tiden!? :o
Men iaf. så såg man en viss Lukas som smällde en stinkbomb (tror jag) vid Rebeckas, Natalias och Kajsas tält. Hörde Emil, Pontus och Olle nästan hela tiden. xD Jag satt vakt hörrni. ;O Så det så, jag vet vad ni gjorde nästan hela tiden. ^.^ Moahahahaha. >:D
Jaja, har fortfarande ont i armen efter att ha sovit i tältet. XD But, hörru, jag måste gå och kolla så att de andra inte har snott min kalla Cola. >:o
So Long, Cola-fantaster! 8D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdaterar min blogg :D

Nej fann!

Du ska inte sluta skrriiiva :(

2009-08-30 @ 08:54:48
URL: http://cacilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0