Fråga chans!

Halli hallå där! ;D Jag ska på mitt tusende första kalas snart. Fellies!! <3. :P På FK´s kalas behöver jag en dator och msn. :P Då KANSKE, men bara kanske, ska jag fråga. :o
Jag försöker förklara för min goda vän Felicia Karlsson också att jag är KÄR i en kille, men jag känner mig bara otroligt dum nu. cx Hoppas han svarar ja. ;D xD Tror inte det. Det är TVÅ nu som tycker att jag ska fråga chans på honom. :o Och... KAN JAG FÅ HANS TELEFONNR!?!?!? Annars loggar han kanske inte in. >-< Kalaset är : ??.?? på dagen. ??. Någon gång på sommaren. Men undrar vad de andra säger?  :o (Give me the 'Skitsötimackans' telefonnummer nuu!!) xo
MEN GODNATT ERA GULLIGA BAJJKÖRVAR!! <'3 älskar er! :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0