Hähä, Pedro :P

Halli hallå igen! Imorse, blev jag kär... I en kille som stod utanför mitt fönster imorse. x) Eller, jag märkte han kompis först. Han käkade lite smarrigt gräs när jag satte mig upp. HAN, rättare sagt.. stog utanför mitt fönster, en bit bort. Pedro var vid trappan. Nu undrar ni säkert vilka dessa är! De är nämligen två killar (Varav Pedro hade kvar vinterpälsen) som är rådjur. Jag förälskade mig i Pedro, som jag döpte honom till, eftersom han kom tillbaka och käkade när de hade stuckit första gången. Andra gången var det jag som skrämde iväg honom... Jag ville att han skulle käka något lite mumsigt, så jag slängde ut en morot till honom. Första gången lyckades jag inte, då small det lite... Men han stannade snällt kvar. Sen, när jag hade slängt ut den, så stack han. Jag blev ledsen, såklart, och om han kommer tillbaka, så ska jag låta honom vara med sin kompis i fred. :) ( Peace and Love xD )
PS: Imorgon är det skola igen. Och jag sitter bredvid en jobbig person i klassen.. :( :( :( :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0