JOBBIG FREDAG!! >.<

Idag fick jag och Rebecka vara med ... Olle... Emil...«and» Axel. '>.<'---> (Devil) Vi två blev lite torterade av de tre små skit(j*vlarna). Som ni nog förstår, så är de 2/3 på hatlistan. En av dom e bara på jobbiglistan. Men annars har det vart en hyfsat bra dag. Har vart med Fellie (elm!!!) som vissa ( = nästan alla i klassen, inte har lärt sig.)
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva just nu.
Men jag såg på Barda, det var ganska skoj, och en av dom liknade en kille i vår klass. XD Haha!!!
Jag ställer alla frågan: Är du kär i någon? Jag vill veta alla, har jag märkt. xD En i vår klass, som börjar på A, och slutar på nnie!! är kär i två killar som jag och en kompis gillar. >.< Asså, vi gillar varsin, typ.
Men JAJA!! Jag ska sluta tjata. (a) Kanske.... XD.. PS: Har ni nån gång berättat för en kille att ni är kär i han, (NÄR NI INTE VART IHOP MED HONOM)? Det har jag... *Stoltserar* Näeh, men jag har erkännt det. SANT!
Men det var skrivet för dagen. [Måste ha hans telenr!! xo]

Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas du har en bra kväll. Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar :D

2009-01-09 @ 21:52:03
URL: http://pohland.blogg.se/
Postat av: Marie

"Tant marie" har varit sur idag hon oxå!

2009-01-09 @ 22:01:04
URL: http://loggbokmariesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0