Har tråkigt ^.^

Hej igen alla en:centare!
Ja, jag har tråkigt, har du problem med det!?


Jag skiter i dig för att:
jag hatar dig
jag ogillar dig
jag gill-gillar dig
jag älskar dig
eller för att ...
jag helt enkelt skiter i dig ^^

stör dig på att jag har tovigt hår
stör dig på att jag har killkläder
stör dig på att jag är irriterande
stör dig på att jag tjatar
stör dig på att jag svär
stör dig på att jag aldrig och alltid ler
stör dig på att jag älskar dig
stör dig på att jag hatar dig
stör dig på att jag klagar
stör dig på att jag skryter
stör dig på att jag skriver detta
stör dig bara helt enkelt på mig
jag bryr mig fan inte
stör dig på att du läste hela skiten

du är den värsta jag vet, du är den bästa jag vet
jag hatar dig, jag älskar dig
det finns inget bra med dig, det finns inget fel med dig




klaga på hur irriterande jag är, jag bryr mig inte. om du blir irriterande av min stavning och ingen ork på att skriva stora bokstäver, HA, om du blir irriterande på mitt sätt, Skyll dig själv, om du blir irriterande på detta, Jäkla Idiot Som Läste Detta, du är en JISLD om du blev irriterad på detta ^^ XD

har tråkigt





Ja, Cicci, om du stör dig på att jag skriver kort, läs inte detta då. Ingen annan heller isf.







you´re the pain in the ass




inte du Cicci !!! O.O'
knatten äger fett!


Kommentarer
Postat av: Cecilia (:

nåååw älskling :) hoppade ba över nåra rader x'D

älskar dig meest<333

2009-07-09 @ 19:45:24
URL: http://heartet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0