Dagen Idag :P

 a


Jag har haft en lite jobbig dag idag. :/ Jag har varit med Cicci Röd och gått nonstop. Inte suttit ända sedan jag kom till Kampenhof/Fjordfestivalen. Hon fick mig att slösa bort 80 kr. ;/
Ja, man chattar då med Fellie och Cece och har tråkigt och dampar på Jasmine. Ò.Ó
Jag har inget roligt att berätta... Någon som vill göra nåt snart - som inte innefattar stan!
Damp - vill ha en bärbar dator så jag kan vara i mitt rum och slippa Jasmine.
Tja, har då blivit kallad fjortis p.g.a. att jag hade en svart-vit bild och på skoj visade en knäpp bild.
Well well, znark, har sett några från Forshälla och några från Frida.
Gaah, jag har inget att skriva. ;o Vaknade ungefär tjugo i 6 idag. Härligt - inte ens trött! :D
Jag och Jasmine var och cyklade idag, shit vad det var varmt i uppförsbackarna med tröja på. xD
Jag har grejjat lite med camen, och tog några missbildade foton. :) Svart-vita foton är fina - men icke på mig.
Size
Don´t like to be in centrum
don´t like many people
and I don´t like to be

Kommentarer
Postat av: Cece

Jo det är du!! <33

2009-07-25 @ 21:31:54
URL: http://heartet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0