Adios!

Har ju inte hört av Samvetet på ett tag. ^^ Ska ta å ringa honom.

Tuut.
Tuut.
- Det här kan ta en stund. -.-'
Tuut.

- Det är Samvetet, vad vill du!?

- Tusan också, telefonsvararen. - Tjenare! Det är Jag. Hoppas du fortfarande är sjuk sedan frugan gav dig en kyss. *XD fniss...* Adios.

^^
Igår var det skolavslutning, och tro inte att jag hade en fin klänning eller så! ^^ Jag hade ett par beiga byxor och syrrans osynliga-vinfläcks-tröja. :P
Var med Cicci (Blondin<3) i torsdags på Sund. Var med Lisa och FK efter det. Cicci Rödtopp ringde på lektionstid - för henne. Jag var ju utomhus! (a) Allt var toppen, förutom att min blåsa höll på att sprängas. -.-'
Ville inte ta skogstoan, så höll mig i typ 3 timmar eller så. Gick på toa hos FK, (Det var ju intressant!!) för hon var den personen som bodde närmast med en toalett som jag kände. Jag känner henne, inte toaletten!! XD
Jag kommer inte på något intressant att skriva. :P Adios, mi amore. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0