Ahh... Skolan har sin charm, och sina skolhatande elever...

Jaa... Nu skriver jag igen! Detta skriver jag om mina klasskompisar... (Igen)

Annie E - Jag känner inte dig så bra.
Lollo - Hänger med oss ibland, och ibland med de andra
Malin - Snäll :)
Jenny - Snäll :)
Andreas - Jahapp. Hej
Axel - En hatad jäkel.. (A)
Emil - Snällaste grannen. (ICKE)
Natalia - Snääll, gillar jage, like me. (A) Haha :)
Annie ö - Snäll, pratar lite! ^^
Erik - Trevlig
Fredrika - Snäll .
Patrik - Rolig :3 xD Trevlig
Emilia - Snäll
Ellen - Snäll
Line - Snäll :)
Olle - Gillar du fotboll, eller? ;) XD
Alva - Snäll
Amanda - FBI :3
Edvin - Pratig, irriterande -.-
Gabriella - Snäll
Samuel - Pratig, trevlig
Robin - Trevlig, rolig
Emma - Snäll ;)
Rebecka - Rolig, snäll, pratig och .. SNÄLL. :D
Lucas - En lustikurre, irriterande
Ludvig - Trevlig
Cajsa - Snäll
Fellie - Snäll, kompis kännt sen Forshälla ^^


Kommentarer
Postat av: lina

axel är faktist väldigt älskad av mig .

2009-08-11 @ 23:07:27
URL: http://ddenalinna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0