Inget intressant

Hejsan! Äntligen skriver jag igen .. Det är inte så intressant att läsa här, antar jag. Jag brukar ju bara skriva kort om dagen t.ex. (Jag skriver inget exempel här nu ..)
Just nu käkar jag glass, å, vad intressant! 8D
I veckan har jag fått tusen, och återigen, tusen telefonsamtal. Igår åkte vi till nåt ställe (kommer inte ihåg vad det heter) och jag bara satt när vi var där. Mamma snackade med en gammal dam med en halvblind, tjock gullig liten chihuahua tror jag. Hoppas jag stavade rätt nu. xd
Jag har inget roligt för mig .. Snälla? Vill vara med Fellie idag, men hon är säker i Stockholm nu... Hoppas hon kommer hem snart. :)  Men hon måste ändå få njuta av å vara hemifrån lite granna. Jag avskyr att åka iväg, och av ngn anledning avskyr jag hotell. ;D
Trivs inte där. Jag hade en dröm om en skog som jag har haft förut. En mardröm. Tja, jag kommer inte ihåg så mkt av den. Hoppas jag inte får den igen. o.o'
Jag vet inte vad jag ska skriva, men nu tar jag upp ämnet: PEDRO.

Jag har sett honom häromkring lite då och då. Jag känner tamejtusan faktiskt igen honom när jag ser honom.
Har nog inte berättat... : Efter gympan en gång så var en hel del killar och Fellie, Rebecka och Annie, tror jag, vid bron,  och under bron, så att säga, var det ett dött rådjur. Mina kompisar sa; stackare! osv. medan jag tänkte att det inte fanns ngt att göra åt det.     Några killar gick och det var några kvar. De killar som var kvar började kasta grus på den. Sedan tog dem en stor pinne, elr gren, eller vad man nu ska säga, och kastade den. Det lät så fruktansvärt. Sedan hämtade dem en stor sten. Jag fick nog. Jag gick därifrån och satte mig uppe i skogen långt bort från dem. Jag satt där å grät ... (Ja, jag är en mes!! D< )  Sedan gick jag upp till gympasalen, elr utanför, vid en liten trappa. Satt jag där och så kom en av gympalärarna och frågade vart Fellie, Rebecka och nån mer var, sa jag att jag trodde dem var nere vid bron.. Jag gick mot bron. På vägen såg jag Robin, Axel tror jag och Olle tror jag . (xd) Gav dem en mördande blick. Speciellt personen längst till vänster, på mitt håll, och åt höger på deras. Jag gick vidare men hittade dem inte där.



Jag var deppig på lunchen och ville från skolan.   Orkar inte skriva mer om den dagen.
Bye,

PS: Fellie! Måste snacka med dig!! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0