Haha, shopping ;D

Hej! ;D
Ja, här skriver jag igen. ;)
Har handlat kläder och chips med Fellie idag! Jättekul, hehe, bästa dagen på stan. XD Gillar att handla kläder med kompisar, och vi hade som tur var inte tid med att jag skulle hitta fula kläder. xD Mwaha, men hon hade tid. ;) Inte de snyggaste plaggen jag sett, och se, dem funkade inte ens på henne! XD
Hm, jag köpte en vit T-shirt med en rosett på - mycket bekväm och snygg xD - och en långärmad svart tröja med dragkedja - lite tajtare än mina andra kläder, min skitbekväm och snygg och underbar! :D Och tredje tröjan - svart, lång och med texten:
PLAY
LOUD
LIVE
FAST
Gillar den med, snygg. ;) I lööv att handla kläder med vänner - första gången. XD Vi träffade Kajsa inne på Lindex. :) Roligt. ;D Höh, fick inte gå till killavdelningen - som var ... ? - för Fellie. XD Men snygga kläder fick jag med mig iaf. :) Hehe, jag var så duktig och tappade ett linne och tänkte inne i omkl. rummet; Vart fan är det femte plagget ? O_O
Hm, nästa steg är att handla *hrm* BH, fast är nöjd med topp än så länge - och jeans. :D xD
Yääy, nån mer än jag som är glad idag? ;) Nördar på låtar av Avril. Goodigoodi. ;D

En engelsk geting flyger in i väggen och säger;
Oh, My Gadd!

Good. XD Hehe, nån mer som vill handla kläder med mig? :3 Eller iaf. prova? ;D Se vad som finns. (a' Fan, jag gillar att gå i affärer nu, vafasen. xD Håller jag på att bli det kön jag är född till? O_O Scary. ;o
Men det jag köpte ska jag ta kort på, fast då får jag vara på Jasses dator. ;o Pappa är där. -.-'

Menmen, jag har haft en ganska bra dag i skolan och Lisa var mycket generös och gav mig godis. :3
Hade rolig gympa förresten. ;) Hade basket. Okej, okej, det var kanske inte SÅ roligt för alla, men det var kul, bara man ser positivt på det. :) Gillar gympa MYCKET mer nu än förut. XD
Hm, prata, men hur!? O_O Jaja, det var det jag orkade skriva. ;D

So Long, Suckers! :D


Kommentarer
Postat av: ciccccci (; <33

jag SKA handla med DIG! :D <333

2009-10-07 @ 07:30:56
URL: http://cacilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0