Bou

So bad text! ;o
Jaja, ska skämma ut mig genom att visa första delen klar. :P

Åter lipa, åter svidande, brännande ögon har jag för dig

Kanske lite depp, men jag hänger inte läpp

för jag bryr mig inte om någonting just nu

Låt mig falla och falla i oändlighet

Och visa ingen som helst barmhärtighet

Det jag önskar mig mest av allt just nu, är att inga känslor ska bryta mig itu

Varför ger du alla andra kärlek, medan du ger mig en katt och råtta lek?

Jag vet att det suger, jag vet det så väl

Men tror du jag bryr mig om du faller isär?

Jag vet att du ljuger, jag vet det så väl

Och du vet att jag älskar dig, det vet du väl?





So Long Again, Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0