CSI - fast reklam nu...

Hej, jag är förkyld (.___.' Får inte vara! ;o) och deppig.
Här är början på en sugig låt jag håller på med. :P

Åter lipa, åter svidande, brännande ögon har jag för dig

Kanske lite depp, men jag hänger inte läpp

för jag bryr mig inte om någonting just nu

Inte ens om du skulle råka skita i mig

Det är ingen skillnad mot hur det var förut, hur jag var mot dig och alla andra

Snälla låt mig falla och falla i oändlighet

Och visa ingen som helst barmhärtighet

Det jag önskar mest av allt just nu, är att inga känslor ska bryta mig itu


Hoppas ni är glada iaf. ^^,
Ja, här kommer jag och är deppig, skriver en skitlåt för er stackare XD och ska kolla på CSI Miami nu,
SO LONG, SUCKERS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0