Liar

Yes, people, jag är deppig igen, fast denna gång tröstdricker jag sodastreamad cola.
Kan jag inte vara känslolös eller slippa känna kärlek? Det är fan mer deprimerande än nåt jag vet! ;o
Cicci är nu lycklig med Patrik, Fellie har nöjet i skolan att smeta in BK på mig (.___.') och här sitter jag och tröstdricker cola och lyssnar på "öl smakar kladdkaka"... Ehm, ja, normalt! o___o'
Fast vafan ska man göra annars när man är deppig för kärleken!? ;o Tips? Och nej, det hjälper verkligen inte att titta på bilden av honom .. Fan vad jag är patetisk! Jag hatar mig själv, han hatar säkert mig och jag är så jävla patetisk! Vill inte älska honom, men hur lätt är det att sluta älska nån?
En dikt om mig själv och lite skit. ^.^

Säg inte att jag är söt, ni bara ljuger i mina öron
Ser på mig själv och tänker; vilken patetisk person som sitter och lipar för sig själv
Fulare än den fulaste fisk, konstigare än den konstigaste person
Hatar mig själv
Så patetisk
Så ful
Så hemsk
Så är jag

Fucking usel, jo tack jag vet, men ville skriva något bara.

So Long, Suckers!

Liar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0