Depp, men Fellie make me pepp <3

Jahapp, då var man på dåligt humör!
Alltså, jag vill kunna skriva vad jag vill, jag menar utan att såra nån, men hur jävla lätt är det?
Okej, men säg ett namn på nån i klassen t.ex. Annie så ska jag säga vad som är skitbra, bra, sådär, dåligt och skitdåligt med henne/honom. o_O' Vad tycks? Jag är på uselt humör, så nu går det fanemej bra att säga vad som är skit med allt å alla! O_O Utom dem som läser detta, men skit i dem för en stund, jag vill skriva vad jag vill!
Fellie har valt;

Fellie Elmgren

Detta är bra med Fellie:

Snäll
Söt
Rolig
Gillar att shoppa (o_-')
Gillar hästar
Gillar djur
Har mycket fantasi
Är lätt att prata med :)

Detta är dåligt med Fellie:

Hon smetar brunkräm på mig (!)
Hon .. hm ? o,o Hon är för utseendefixerad! O_O x'D
Är elak när hon tycker att hon är ful </3

Det var Fellie* gott folk, kolla på hennes fina blogg! :D http://orfilen.blogg.se/
Überbra ;D
Besök, annars! Õ_Ô

So Long, Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0