LÖÖV! 8'D

Hellu!

Idag har det faktiskt varit skitbra! :D Har haft roligt - utom då vi hade NO-prov. .___.' Skiter i er som tycker det är fjantigt, men jag höll på att börja lipa.  >.<' Jag sa till mig själv i mitt huvud; Andas, andas. Ja, det blir så när jag blir såpass arg på nån/nåt så att jag börjar gråta, men lucky me, ingen såg det. xD Det är därför jag har så långt hår! ;D
Men jaja, nu ska man vara glad så in i rova för att man är en fis och fick en blick. <3 Kanske ingen glad sådan, men en blick a la someone I like! ;D Haha 8D Nörda Öl smakar kladdkaka igen. x) Löve thä sång. xD
Hah, den är den bästa när jag är glad, för den låten är nästan lika oförståelig som jag! :D
Fast hörrni, om han hade FC, fan vad jag hade dött av lycka. <3 Eller om han svarat ja. 8'3
Så korkad jag är ibland! Tänker; Åh, det kunde jag sagt då! FAN O-O'
XD
Please, säg inte att jag är söt, tror er inte! XD Jag är tvärtom, och detta är så jävla konstigt, men jag tycker nog att jag är sötare än nån av er egentligen tycker! XD Jag är konstig och freakat egoistisk! :D Inte sant? ;)
Fast ändå, jag är hyfsat överdrivet ugly och blir glad och säger tack när nån säger att jag är ful, great va? ;)
Aa, fast till killar jag icke gillar säger jag bara; tack detsamma! ;D
Och till Honom: ;___;'
 Mwaaaah. xD Fast I tror att He know it´s me! ;D YÄÄY <33333 Så freakat happy! :D
Ovanligt långt idag, men vafan, jag är glad! :D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0