B u h . . .

Hej Suckers <3
Är på ovanligt bra humör idag! :D
Lyssnar på en låt av kobojsarna, hade inget för mig så xD
Men igår tappade jag bort mitt/Fellies lås i skogen...
Hmh, hopplösa jag! Hade låst in min nyckel i skåpet häromdan XD
Alltså, hur jävla korkad får man vara!? ò.ó'
Har nu ett lås för mig själv och ... Ja, fick skäll idag av Åsa och en gympalärare ...
Läskigt ;'o Nu gillar jag inte dem ... :<
Anledning; Det var mer än 20 i klassen (Vi är 58) som inte hade gympakläder, och jag var en av dem.. .___.'
Hmh, det var typ 2 personer som gjorde situationen lite bättra iaf. än att sitta där bland en massa personer jag knappt visste något om.
Jaja, bullshit iaf... Har inget intressant att skriva så...
So Long Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0